חוות דעת נוספת על דר' דן אבידן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם מחפשת חוות דעת על ביצוע מעקב הריון אצל דר' דן אבידן בנושא טיפול במהלך ההריון , בדיקות, מקצועיות ויחס בתודה מראש
אישית הייתי ממליצה לך להתרחק ממנו אחותי עברה אצלו מעקב הריון ובמהלר כל המעקב הוא פישל בגדול - המשקל של העובר לא היה כלל המשקל שהוא האריך ובכלל השליה הפסיקה לתפקד אצלה לקראת סוף חודש שביעי והוא כלל לא עלה על זה , תודה לאל אחותי ילדה בחודש שמיני בניתוח קיסרי לאחר שעל ידי פרוטקציות היא נבדקה בבה"ח ליס ושם כבר באותו יום ניתחו אותה והיא לא היחידה שמעתי מעוד כמה נשים בקורות לא נעימות גם על היחס וגם על הבדיקות השטחיות גם אני עכשיו בתחילת הריון אמנם עברתי עכשיו לגור בצפון אך אם הייתי במרכז הוא הרופא האחרון שהייתי בוחרת ללכת אליו. צר לי אם אכזבתי אך שיהיה בהצלחה בכל מקרה.