מחזור והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 32 ואם לשתיים. היתכן שנכנסתי להריון והמחזור הופיע כרגיל? מזה כשבוע וחצי יש לי את התופעות הרגילות כמו: בחילות, הקאות, כאבי ראש, הרגשת דקירות /כאב קל בבטן התחתונה, ויום-יומיים אחרי הופעת תופעות אלו קיבלתי כל יומיים כתם ורדרד ואז מחזור רגיל.יש לציין שגם אחרי קבלת המחזור הרגיל ממשיכות הבחילות והדקירות בבטן התחתונה מתגברות. תודה, חני.
לחני! אני לא יודעת בדיוק מה יש לך.. זה נשמע קצת מוזר. אני אישית הייתי פונה לרופא נשים במהירות האפשרית לביצוע בדיקת דם+אולטרסאונד. וכמו כן שוללת הריון מחוץ לרחם. (הדקירות מאוד חשודות). אל תחכי עוד רגע נוסף! בהצלחה!