Ziv
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי זיוי! מזמן לא שמעתי ממך. מזה שבועיים אינני מצליחה להכנס לפורום (דוקטורס בלבד) דרך המחשב שלי. רק היום בקשתי עיצה מילדי הקט שהציע להכנס לפורום דרך המחשב שלו, והנה אני שוב איתך. ד.א הוא מוסר לך ד"ש חמה ומתגעגע מאד. מזל והרבה הרבה הרבה טוב! שמחנו להתעדכן אודות בן זוגך ואודותיך. הלואי ותצליחו ותמיד ביחד. איך את מרגישה? האם בצעת בדיקות נוספות/ אחרות? אוהבים אותך מאד ומאחלים הצלחה רבה ושיהיה לך טוב וקל. ד"ש לבן זוגך שלך אור והחברה
dear or, we are going on a vacation tomorrow for two weeks. so i want enter the site. my deep love AND regards to all. as soon as i am back, i'll have a comperhensive us (murhevet). i am positive (o+). so no worries. i am very time-lechutsa. i will try to call from there, if not Shavu-ot Sameach to all!
היי זיו! סוף סוף אתמוצאת פנאי/סיבה למסיבה ומטיילת. טיול קסום ומהנה לך ולבן זוגך! אשמח להתעדכן אודות הסקירה המורחבת, וכמו תמיד אחזיק לך אצבעות להצלחה ובריאות. תעשי חיים ותבלי! אוהבת אור
האם את שיר בעבר?