כאבים כמה ימים לאחר הביוץ......עזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מנסה להרות , לפני כמה ימים היה הביוץ ואני אמורה לקבל מחזור בערך ב-1-2/6 האם הגיוני שיהיו מעכשיו כאבים כמו לפני מחזור , בבטן התחתונה ובגב התחתון (כמו שריפה) , אנא עיזרו לי אני בלחץ.......
אני לא יודעת אם זה מנחם,אבל אני בדיוק באותו מצב כמוך...ומרגישה את אותם הכאבים....
הייתי אומרת שזה די מנחם, יש לך כאבים גם בחזה? ממש ממש כמו לפני מחזור? יש לך ילדים ? האם התייעצת עם רופא בנושא? כי אני עדיין לא . סליחה על החדירה לפרטיות (רקר אם את מוכנה) את גם צריכה לקבל בתאריך שלי? יש לך מחזור קבוע? המון שאלות, אבל אני ממש במתח...אשמח אם תעני בהקדם..... ביי.... מאי