כאבים באגן לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חברתי ילדה אתמול בלידה רגילה, אך עדיין לא יכולה לקום מהמיטה בשל כאבים חזקים בעצמות האגן. התחושה שהיא מתארת היא של חוסר יכולת טוטאלית להניע את עצמה. שאלתי היא: מהו המצב בו היא נמצאת? האם המצב הפיך או שמא נגרם לה נזק רציני? למי אם כן יש לפנות ואיך ניתן להקל על הכאב? כמה זמן עשוי להמשך מצב זה? אודה על תשובתך. עתליה
היי, א' המון מזל טוב !!!! ב', תקין , הגוף עבר טראומה ויקח לו זמן לחזור לעצמו עד 6 שבועות היא תחוש כאבים באיזור אבל ככה זה בלידה טיבעית.. יהיה בסדר!