פרוגסטרון והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מקבלת טיפול תומך בפרוגסטרון בגלל חשש שהיה לי לאי ספיקת גופיף צהוב. נכנסתי להריון והמלץ לי להמשיך בטיפול עד סוף השליש הראשון האם יש סכנות של מומים לעובר בגלל שימוש בפרוגסטרון? האם יש דרך נוספת לטיפול? תודה
ליאת - אני לא רופאה, כותבת מנסיוני. בחמישה הריונות קיבלתי תמיכה כזו, לאחר שזיהו את הבעייה אצלי (אחרי סדרת הפלות ). זו דרך הטיפול היחידה שאני מכירה, והיא פועלת היטב. כל הילדים נולדו בריאים ושלמים. יש דעה שפרוגסטרון בגלולות דרך הפה מתפרק בכבד לחומר דמוי הורמון זכרי, שיוצר בעיות הורמונליות אם יש לך עוברית. מכיוון שבשלבי התמיכה לא יודעים עדיין את מין העובר, אני העדפתי להימנע מהסיכון הזה - יש זריקות ויש נרות ויש ג'ל. כולם יעילים מאד אם זו הבעייה. המשך הריון קל ובריא !