ספירת שבוע ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפי תאריך וסת אחרונה המועד המשוער שלי ללידה היה 16/5/04. אך כאשר עשיתי סקירת מערכות ראשונה + שניה נאמר לי שהעובר קטן יותר בשבוע והתאריך המשוער 24/5/04. כשעשיתי הערכת משקל בשבוע 34 וגם בשבוע 38 העובר התאים לספירת השבועות לפי תאריך וסת אחרונה (ז"א התאריך המשוער היה אתמול). היום, 17/5/04 , והייתי רוצה לדעת על פי מה לחשב? ועד מתי להמתין.... והאם מספיקה בדיקת תנועות העובר שאני עושה לבד(3 פעמים ביום לפחות 3 תנועות בחצי שעה) או שעלי כבר ללכת ולעשות בדיקת מוניטור, כמו שנהוג לעשות כשעובר התאריך המשוער(בשבועות 41+42). אשמח לתשובה מהירה.
דחוף!!!
ממתינה לתשובה בהקדם.