כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אישה דתיה המקפידה על טהרת המשפחה. משמעות הדבר שעד שאני טובלת במקווה אני מפספסת [כנראה...] את הביוץ ואינני נכנסת להריון. זהו המחזור החמישי מאז הלידה הראשונה שלי. קיבלתי את המחזור הראשון 8 חודשים לאחר הלידה. אסור לי לקחת הורמון כלשהו. האם יש פתרון לבעיה או שזה יסתדר מאליו? מה אפשר לעשות?
בדרך כלל הרופאת נשים שלך תדע מה לעשות אחרת את יכולה להתקע עד...
קודם את צריכה לדעת בוודאות מתי הביוץ שלך מתרחש . זה את יכולה באמצעות בדיקת רוק רב פעמית OvuLook , באתר www.babyplan.co.il במידה והביוץ נופל בנידה ניתן לקבל כדורים לדחיית הביוץ במספר ימים בהצלחה