בדיקה ביתית - לבנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
השאלה שלי היא דווקא לבנות ולא לרופאים. מחזור אחרון 9/4 לא סדיר אתמול בשעות הערב (בגלל חוסר סבלנות), עשיתי בדיקת הריון מסוג:YES OR NO להפתעתי, יצא פס מאוד חלש בחלון. אני יודעת שאומרים שפס הוא פס אבל האם באמת אפשר לשמוח ? מדוע הפס כל כך בהיר ? האם מישהי ניסתה בעבר בדיקה דומה וקיבלה תשובה דומה ?
את בהריון והסיבה שהפס חלש הוא שהבדיקה בודקת את רמת ההורמון בדם שעכשיו הוא עדיין מאוד נמוך כי זה רק תחילת ההריון. גם אצלי הפס היה מאוד בהיר ובדקתי שוב אחרי יומיים ואומנם הוא התחזק. כדי להיות יותר בטוחה תעשי בדיקת דם בקופת החולים שלך כבר היום וכך תהיה לך תשובה מדוייקת ב 100%. אם תעשי היום בבוקר תהיה לך תשובה כבר אחר הצהריים.
פס הוא פס גם אצלי בפעם הראשונה היה חלש אבל...יש תוצאה בן 5 חודשים..