עצירות כרונית .
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון בשבוע ה17,ואני החלפתי כבר כמה סוגים של ברזל,אך כלום לא עוזר.קיבלתי נרות,אך זה לא כול כך כדאי, מה אתם ממליצים לעשות? תודה אלונית.
אינני רופאה. לבעית עצירות - תנסי לשתות הרבה מים (כשקמים בבוקר, דבר ראשון - כוס מים פושרים), יהרבה ירקות, לחם מקמח מלא, ואפשר - להשרות ללילה כמה שזיפים מיובשים במים חמים, ובבוקר לשתות את המים ולאכול את השזיפים. מקוה שיעזור לך. הריון קל