נס קפה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תגידו בבקשה האם כבר בזמן שרוצים להיכנס להריון רצוי להימנע משתיית משקאות עם קופאין (נס קפה) או שזה בסדר וגם במהלך הריון זה אפשרי ?
to my best knowledge - ze beseder gamur to drink before. better to reduce quantities during the pregnancy. I quit. although i like coffee very much. sometimes even your taste changes anyway. of course it is recomended to avoid coffinated tea and cola as well, OR at least reduce.
אין בעייה עם שתיית נס קפה עד 3 כוסות ביום עדיף נטול קפאין.