אין דופק לעובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אני בשבוע 4 להריון, בבדיקת אולטרסאונד נמסר לי ע"י הרופא כי העובר אינו מתפתח. ואינו מוצא דופק. כמו-כן ביקש ממני לבוא לבדיקה בעוד 3 ימים לבדיקה נוספת. האם ההריון הסתיים. אנא תשובתכם המהירה. תודה.
בלי שום רצון לפגוע אבל איזה מין רופא מטומטם בחרת לך ?.?? ממתי צריך וניתן לראות דופק בשבוע ההריון שלך דופק ניתן לראות החל משבוע 6 ואצל הרוב הגדול רואים אפילו מאוחר יותר אצלי ראו רק בשבוע 10 אז לא לאבד תקוה עדין והמון בהצלחה
היי אין טעם לבוא עוד 3 ימים, אלא עוד כ 3 שבועות. בהצלחה