to OR - all well
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
all is well.Tay-sachs, CF I won't do the amnio-test. we are busy with other problems. The chance that i will come for a visit is lower everyday. I know about the RH factor. it is only on the 28th week. so i still have time. i might not have time to enter the forum for few days.
היי! העיקר שהכל בסדר. רק אל תשכחי (כמו שאני מכירה אותך) לעשות הפסקות לאוכל ושתייה. שמרי על עצמך ועל הפיצפון. שיהיה לך הכי כיף והכי טוב שבעולם! באהבה רבה! אור