ברזל+ויטמינים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע השביעי הרופא שלי לא נתן לי מרשם לכלום לא לברזל לא לויטמינים ולא לחומצה פולית( אני לקחתי חומצה פולית חצי שנה לפני שניכנסתי להריון) האם זה נורמלי? מה לעשות? תודה
have you told your doctor that you took folic acid? it could bethe reason why he didn't give you anything. it is important to take folic acid also in the first weeks when the brain AND amud shidra are developing. As to other vitamines, you have them in food that is if you eat good nutrition. iron - usually is given later in the pregnancy. anyway, you should ask your doctor if you have concern about his treatment. good luck!