טחורים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות אני בשבוע 28 והחלו לי טחורים האם ישנה משחה מסויימת שניתן לקנות באופן פרטי?(יש לי תור לרופאה בשבוע הבא לבנתיים היא בחופש). מה בנוע לציסטות האם ישנו טיפול מסויים או שזה עובר לבד,האם זה שכיח בהריון? תודה על תשובתכם.
היי, בטחורים ניתן לטפל במשחה שנקראת פרוקטו-גליבנול ,היא מעולה ,לא צריך מרשם רופא ואפשר להשתמש כמה שצריך (כל מה שכתבתי בדקתי מול המרכז הטרטולוגי בירושלים ,כי גם אני טיפלתי בזה ) יש גם מגבונים לחים גם נקראים פרוקטו משהו...מצויינים ,בייחוד אם אי אפשר להתקלח כל פעם במהלך היום. בלי קשר,למרות שזה לא נעים ,במידה והטחורים חיצוניים ,מאוד מומלץ לדאוג להכניסם פנימה לתוך פי הטבעת ולא לתת להם "להתבדר ברוח" כי אז זה יותר כואב ומגרד. בהצלחה !