3 חודשים ראשונים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, צפי הלידה שלי הוא בתחילת אוגוסט. בחודש ספטמבר אני אמורה להתחיל לעבוד (סטאז'), העניין הוא שמאוד קשה להשיג עבודה בתחום שלי וחבל לי לפספס אותה. מצד שני המחשבה של לעזוב בבית תינוק בן שבועיים מעציבה אותי מאוד. רציתי לשאול למה חשוב לתינוק להיות עם אמו בשלושת החודשים הראשונים לחייו? מחכה לתשובה, רוני
I can think of three good reasons,: First, better nutrition for the new-born breast -feeding (hanaka) is much better than tachlifey chalav-em. of course you can lishov before you go to work. Second, there are some people who believe in the continuing-principle (ikaron haretsef) that means that the baby should stay close to his mother body and gradualy depart from it . there are books on this subject Third, it is a joy and a good excuse to stay home. Of course it depends on your economical status. good luck!