הריון???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עכשיו 4 ימים לפני מחזור ובבוקר עשיתי בדיקה ביתית (בסטיק) להריון והתשובה היתה שלילית. קראתי כאן וגם בפורומים אחרים שניתן לזהות הריון 10 ימים לאחר הביוץ (כלומר היום). האם עדיין אני יכולה לקוות או שהפעם זה לא?
שירי - לקוות תמיד אפשר וכדאי ! 10 ימים זה מיום ההשתרשות ברחם, שיכול להיות גם יומיים אחרי הביוץ, ובכלל - בדיקות שתן הן לא אמינות לחלוטין. אישית קיבלתי כמה וכמה תשובות שליליות ב"סטיק", וילדתי שמונה חודשים אח"כ... אם את מוכרחה לדעת עוד לפני האיחור במחזור, חכי עוד יומיים ותבצעי בדיקת דם. זו בדיקה הרבה יותר רגישה ואמינה. בהצלחה !