עקרות הגבר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש פיתרון לגבר להוליד ילדים משלו, כאשר בבדיקת זרע התגלה שאין תאי זרע בכלל, ואם יש מהו הפיתרון, ואם אפשר לעשות את הטיפול כאשר רווקים או לדעת אם הוא יכול להביא ילדים או לא.. בתודה מראש נינט..
שלום נינט! אם את מעוניינת לקבל תשובה מרופא, יש פורום "פריון הגבר" של ד"ר רן לין, באתר זה.
נינט - תקראי את הכתבה הזו : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2891387,00.html אולי יש שם משהו שתוכלו להיעזר בו. בהצלחה !
בהמשך להפניה של צליל - מומלץ מאוד לפנות לפרופ' בר טוב - יש מכון לפריון הגבר בבר אילן - הוא יכול לתת ייעוץ בעניין הזה. אגב, ידוע לי שיש פתרונות, גם כשלא מוצאים זרע בכלל, אפשר לבדוק מה הסיבה - הרבה פעמים אפשר בניתוח פשוט או לפתור את הבעיה, או להוציא זרע מרקמת האשך (בשני המקרים מדובר בפרוצדורה פשוטה יחסית וטיפול אמבולטורי או אשפוז של חצי יום) לצורך הזרעה או הפריה. בהצלחה