הריון וכדורסל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 33 ואם לשתי ילדות , אני בהריון בשבוע 7 אציין כי בהריונות הקודמים לא היו לי בעיות מיוחדות וכי ההריונות היו תקינים. אני משחקת כדורסל פעם עד פעמיים בשבוע - שאלתי היא האם ניתן להמשיך בפעילות זו שמלווה בקפיצות ובכח מתפרץ בברכה
ערב טוב נטע, אם ניתן להמשיך בפעילות של משחק כדורסל - תשובה מוסמכת תוכלי לקבל רק מרופא. דעתי האישית : את צריכה להיות מאושרת שהיו לך 2 הריונות ולידות תקינים. אבל כל הריון זה סיפור חדש. גם הגיל שונה במקצת. הבעיה בכדורסל לפי מה שנראה לי, היא שאת יכולה להיפגע ממכה ע"י שחקן נוסף, או ליפול בצורה לא טובה. פעילות גופנית חשובה, אך במידה, והיא צריכה להיות מתאימה לתקופת הריון., ולא מאומצת מדי. אני רואה כל הריון כהריון יקר, והייתי עוברת לפעילות גופנית מתונה ומתאימה יותר., כמו הליכה למשל. היוועצי ברופא רציני! כל-טוב אהובה
תודה !