is it normal?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1) to have tsaravot at the begining of week 20th? 2) to feel heaviness in the beten? Thank you!
שלום זיו ! מנסיון - שני הדברים ידועים ומוכרים, אלה הצרות הקטנות של ההריון. (להדגיש שאני לא רופאה ?) תרופות סבתא שעוזרות לצרבת : * מלפפון ירוק בקליפה. עדיף קר מהמקרר. * לשתות חצי כוס מים בלגימות קטנות ומהירות .(זה אמור "לתרגל" את השריר שבין הוושט והקיבה להיסגר כמו שצריך). שני אלה נטולי סיכון וקלוריות. אם לא יועיל - לא יזיק. * לאכול כמה שקדים קלופים. * לשתות חצי כוס חלב (הבעייה שהסידן סותר את החומצה, אבל יש תגובת נגד והקיבה מייצרת גל חדש של חומצה, כך שזה יעיל בעיקר להרגעה מיידית). יש גם תרופות שמותרות בהריון : טאמס או מאג'ל. (סידן או מגנזיום). תתייעצי עם הרוקח אצלכם מה השמות של התכשירים המותרים. נגד הכבדות אין מה לעשות - גדל שם מישהו, ואת מתחילה להרגיש את זה... תרגישי טוב !
actually i was given Thums for an upset stomach, but i prefered not to use it. I usually prefer to avoid taking medicines unless i really need it is it only calcium carbonate? i just these problems occur in a later stage (the third trimester).