אישה מבוגרת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלומ אני רוצה לשאול לגבי אמא שלי היא בת 47יש לה בעיה שהיא בכל פעמ שהיא נכנםת לשירותימ ויש לה יציאה זה לא יוצה בקלות ולפעמימ יוצה עמ דימומ והיא מרגישה הרבה כאבימ מזה . רציתי לשאול למה זה כורה איתה ואמ יש איזי תרופות לקחת. תודה רבה
שלום, כדאי שאמא תפנה לרופא משפחה, והוא בודאי ימליץ לה להיבדק אצל גסטרואנטרולוג. יתכן שזו בעיה פשוטה כמו טחורים, אבל חשוב להיבדק כדי לשלול בעיות אחרות. בברכה
שלום, רופא משפחה יכול לבדוק בעצמו הימצאות של טחורים, ולעיתים הוא מפנה לבדיקה נוספת אצל פרוקטולוג. שתיה מרובה של מים יכולה להקל , במקרים רבים, על בעיה היציאה הקשה. בכל מקרה, תתייעצו עם רופא המשפחה!!!