ויטמינים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני יודעת שכל המרבה הרי זה משובח לא תופס בנטילת יתר של ויטמינים אבל, שאלתי היא האם ממולץ ליטול מולטי ויטמינים כמו של אלטמן למשל לחודשי ההריון הראשונים כי זה כולל בתוכו 800 מ"ג חומצה פולית וגם ברזל? ומרים שזה עוזר לעבור את השליש הראשון עם פחות תופעות כמו בחילות וכד'
consult with your doctor. it depends on your health and if you take other vitamins. if you don't it is very recomended to take folic acid while pregnancy. especially before and in the first trimester. if you do, you can take this instead of the other. heryon kal venaim!