דחוף - שימוש בפוסטינור 2 וקליטה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר קיום יחסי מין, למחרת שתיתי את הכדור למניעת הריון ולאחר 12 שעות כדור נוסף. להפתעתי הרבה למרות שימוש בגלולה זו נכנסתי להריון. היות וידוע לי שאין הכדור מונע ב-100% הריון, והיות ובסופו של דבר החלטתי להמשיך עם ההריון, האם יכול להיות איזו שהוא נזק לעובר עקב השימוש בכדור זה?
לדעתי אין בעייה. בשלבים כל כך מוקדמים של ההריון זה הכל או כלום, כלומר, או שההריון ימשיך ויתפתח או שתיגרם הפלה. תתיעצי גם עם אחד המכונים הטרטולוגים.
יש למישהי במקרה את מספר הטלפון של מכון הטרטולוגי?