האם יש לכן מושג...?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם אפשר להשתמש בתוסף תזונה בשם "סנצ'ורי" של קופ"ח כללית בזמן הריון? יש בו ברזל, חומצה פולית וויטמינים למינהם...
מכירה את התוסף, תוכלי להשתמש בו רק אם כתוב עליו במפורש שהוא בטוח לשימוש בהריון או שתשאלי את הרוקח בבית המרקחת. אני אישית חושבת שחבל על הכסף שלך - תבקשי מהרופא שלך מרשם ל- "פוריק הריון" שזה ברזל בתוספת חומצה פולית ונותנים אותו לנשים בהריון שיש להן חוסר בברזל, ניתן להשתמש בו לאורך כל תקופת ההריון וחבילה של 30 יחידות (1 ליום) עולה רק 12 ש"ח, לעומת הסנצ'ורי שעולה לפחות פי 5. לא חבל? שיהיה לך המשך הריון קל.