תרופות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! רציתי לדעת בבקשה איזה תרופות אפשר לקחת בהריון אני בתחילת ההריון וסובלת מכאבי ראש רציתי לדעת אם אפשר לקחת אופטלגין או נורופן. בתודה מראש כרמית קורן
היי, לגבי אופטלגין : http://infomed.msn.co.il/drug3.asp?dID=85 לגבי נורופן: http://infomed.msn.co.il/drug3.asp?dID=13 כדאי להימנע משתיהן ...תעדיפי אקמול: http://infomed.msn.co.il/drug3.asp?dID=201 לשאלות נוספות תפני למרכז הטרטולוגי כל יום בין 9:00-15:00 : 02-6243663/9 בהצלחה !!!!