שק הריון ובטא מוזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקה מלפני שבוע - בטא-210. בבדיקה היום, בדיוק שבוע אח"כ - בטא- 9505. מה זה יכול להגיד לי??? האם יתכן שיש הריון של שני עוברים??? בבדיקה אצל הרופא הוא ראה שק הריון אך לא עובר. איפה העובר....?
היי א. בלי לחץ! ב. בתחילת ההריון בטא מוכפלת כל יומיים. לא ניתן להסיק מביטא לגבי מספר עוברים, אלא רק באולטרסאונד. ג. לא כתבת באיזה שבוע עשית אולטרסאונד. ייתכן שזה היה מוקדם מדי ולכן ראו רק את השק. מומלץ לעשות את הבדיקה בשבוע 8, אבל אני שמעתי על מקרים שראו את העובר בשבוע 9-10. בהצלחה