B12- שם רפואי נוסף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני תושבת אירופה, בעבר סבלתי מחוסר משמעותי בויטמין B12, כיום אני בשבוע 22, ומשום שהרופאים לא מכירים את המושג הזה, אינני יודעת מה קורה. האם יש לויטמין B12 מונח רפואי שונה- או שאולי באנגלית שמו אחר? הבנתי מהרופא שיש לי חוסר כלשהו רק לא ברור לי בדיוק אם הוא קשור לזה. אשמח אם למישהו ידוע כיצד מכנים את B12 באירופה הרבה תודה מראש
שלום גילה, ויטמין B12 נקרא באנגלית/לועזית - Cyanocobalamin. מצאתי את המידע הזה באתר www.infomed.co.il במילון המונחים שם. מאחלת לך הריון קל ונעים, בברכה, אהובה
gila, i agree with ahuva. i have from time to time b-12 deficiency. you should be even more careful when taking folic acid. it sometimes shields b-12 deficiencies. Please let me know what you did about it.