התקדמות ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן, אני בשבוע 12+5 בשבוע 9 הייתי אצל רופא נשים וראינו דופק של העובר ושהכל תקין,רציתי לדעת האם יכול להיות שמשהו פתאום ישתבש חלילה ללא כאבים מיוחדים או דימומים..... האם חייב להיות סימן כלשהוא לאיזשהוא פגם? אשמח באם תענו לשאלתי ....
היי התשובה היא חיובית, לכן יש חשיבות רבה לבדיקות אולטרסאונד בשליש ראשון של ההריון. שליש ראשון הוא השליש "המסוכן" ביותר (אבל את כבר די בסוף). גם לגבי שיבושים ללא כאבים התשובה חיובית (בהריון ראשון הסתובבתי שלוש שבועות עם עובר שלא מתפתח, עד שלא נבדקתי באולטרסאונד). אבל!!! צריך להיות ערנית, אך אין צורך לחשוש. תזכרי שרוב ההריונות מסתיימים כמו שצריך-נולדים תינוקות בריאים. בכל מקרה, תעשי את כל הבדיקות הנדרשות ותהיי רגועה. בהצלחה.