למה אני לא מרגישה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני בשבוע החמישי להריוני ואני לא מרגישה כלום! בהריון הראשון שלי היו לי בחילות נוראיות כבר מההתחלה ורגעי רעב בלתי מוסברים. האם זה מצביע על משהוא? מודאגת
אני בשבוע 12 וגם לא מרגישה דבר. לא בחילות, לא הקאות ובעצם ההבדל הפיסי היחיד שיש לי לעוצת לפני 12 שבועות הוא שאני לא מקבלת מחזור - כל השאר אותו דבר. כל עוד אין לך דימומים או כאבים חזקים כניראה שהכל בסדר. עוד בערך שבועיים יהיה אפשר לראות דופק ואז גם תהיה לך הוכחה שהכל בסדר.
תודה על העידוד