לא צריכה פיפי...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפי בדיקת דם שעשיתי לפני מס' ימים אני בהריון. אמנם הריון מוך, כמו שהגדירה אותו האחות, בטא-210 אבל הריון. מה שכן, אין לי בכלל צורך ללכת לעיתים תכופות לשירותים, מה שנראה די מוזר לעומת מה ששמעתי ד היום. האם זה בגלל שפעת הבטא הנמוך? האם יתכן שההריון כלל איו מתפתח???
I think the frequent need to urinate is a results of the uterus (rechem) that is growing and put preasure on the bulder (shalpuchit hasheten). As the pregnanccy developes you need to go to the restrooms more often Good luck!
את רק בהתחלה.. תהני כל עוד את לא צריכה שירותים צמודים, לי התחיל הצורך הדחוף בשירותים רק בשבוע 20...