כאבים בצידי הבטן התחתונה בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי כאבים (עמומים) בבטן התחתונה, בצד שמאל. אני בשבוע 5. מה זה אומר?
מזל טוב על ההריון. אני לא רופאה, אך אני הייתי עושה 2 בדיקות: א. לבדוק האם יש דלקת בדרכי שתן. ב. לשלול הריון חוץ רחמי. ייתכן מאוד שגם אין כלום. כדאי להיוועץ ברופא.
איך שוללים הריון חוץ רחמי?
גם לי בתחילת ההריון היו כאבים חזקים במקום שאת מתארת. כאבים בחזרו שוב שבוע שעבר. אני שבוע 18 והרופא אמר שאלו התכווציות של הרחם. כאבים מסוג זה די נפוצים. הריון חוץ רחמי בודק הרופא באולטרסאונד