הפלה???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבועיים בדיוק לאחר סיום המחזור היה לי דימום חזק מאד שנמשך יומיים. דימום שהמשיך גם תו"כ מקלחת, דבר שמעולם לא קרה לי בזמן המחזור. (יש לציין שזהו החודש הראשון בו הפסקתי לקחת גלולות). בבדיקת הריון התוצאה היתה חיובית- גם בערכה ביתית וגם בדם. אבל הבטא נמוכה-210. האם יתכן שהדימום היה למעשה הפלה, ושבעצם התוצאה החיובית מעידה רק על שאריות ההורמון ???
היי 210 זה לא נמוך. בהריון תקין ביטא צריכה להכפיל את עצמה כל יומיים. בכל מקרה כדאי לתפני לרופא. בהצלחה
לי זה גם קרה והדימום המשיך חודשיים וחצי(בכמיות קטנות יותר)וילדתי לפני חודש ילדה מקסימה וחמודה.
חודשיים וחצי?!?!?!?! כל הזמן דימום? ומה אמרו לך שזה יכול להיות? ממה זה יכול לנבוע??