פעילות רחמית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 25 אחרי שבוע אישפוז כתוצאה מפעילות רחמית וחשש לצירים מוקדמים. רציתי לדעת עד כמה תופעה זו חריגה בשבועות אלה? מה הטיפול המומלץ למקרה זה ? הרופאה המליצה שמירת הריון, האם הכרחי?
קרן - כדאי לך להיכנס לפורום "הורים לפגים" בתפוז. תקראי שם עד כמה זה נפוץ, ועד כמה כדאי לשמור כדי להגיע לשבועות מאוחרים יותר. המשך הריון ארוך ובריא !
אני יודעת שיש כדורים מיוחדים להפחתת הפעילות הרחמית. אלו כדורים שנותנים בדרכ' לחולי לב ועושים קצת דפיקות לב ובחילות. אם חשוב לך ההריון תכנסי לשמירת הריון, מנסיון זה יכול להיות דווקא נחמד לפני הימים הארוכים ללא השינה . . .אבל הנפלאים
אני בשבוע 17 הייתי יומיים מאושפזת מאותה סיבה. פשוט הרחם גודל והיו לי כאבים נוראיים. ישבתי שבוע בבית למנוחה