מה זה אסטרוגן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי לדעת מה אסטרוגן ומה זה פרוגסטרון ואסטרדיול ומה זה טיפול עם איקקלומין ומה הכוונה רירית מה זה אומר אני לא מבינה את המושגים האלו תודה עם תוכלו לעזור לי
קלי - את השאלות האלו כדאי להפבות לפורום פוריות, ו/או לרופא שלך. על רגל אחת - שלושת הראשונים הם הורמונים שאחראים על המחזור החודשי, ובדיקת הרמות שלהם בדם מלמדת באיזה שלב של המחזור את נמצאת, ואם היה או לא היה ביוץ. רירית - זה החלק הפנימי של הרחם, שבו נקלטת הביצית המופרית ומתחיל להתפתח העובר. צריך עובי מינימלי של רירית כדי שיהיה להריון היכן לגדול. איקקלומין - הורמון שמגביר את הביוץ, ויוצר כמה ביציות בכל חודש במקום אחת באופן רגיל. לפעמים זה מגביר את הסיכויים להרות. ושוב, זה נושא רחב מאד, וחשוב שתגיעי לרופא מומחה לפוריות, תשאלי את כל השאלות ותקבלי ממנו את התשובות. בהצלחה !