בריכה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי לכולן, האם מותר לי להיכנס לבריכת הקטנים (או הגדולים) בתחילת הריון? או שיש חשש מזיהומים? יש לי ילדה בת 3 שאני צריכה לשעשע בקיץ, אני אחרי הפלה אחת ומאוד חוששת שהכניסה לבריכה עלולה לגרום לזיהומים וכתוצאה מכך להפלה נוספת.....אודה לעזרתכן...
הי גילי, אני לא רופאה, אבל בספרים כתוב ששחיה מומלצת בזמן ההריון, גם אני חששתי מזיהומים ושאלתי אחות בטיפת חלב האם עדיף להכנס עם טמפון. היא אמרה שהכל אטום שם ואין מה לחשוש, ושעדיף לא להכניס לגוף שלנו סתם גופים זרים כמו טמפון. שיהיה בהצלחה.
גם לדעתי אין מניעה מלהיכנס לבריכה. בבריכה יש גם כמות גדולה של כלור, דבר שתורם לנקיון המים.