הפרשות דם בזמן נטילת גלולות דחוף!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המחזור הסתיים לי לפני כשבועיים ומאז המשכתי כל יום גלולה של מרסילון, לפני כמה ימים, לאחר שעשיתי פיפי, ראיתי על הנייר טואלט לא דם משמעותי, אבל היה דם, והיום בבוקר אותו מקרה. מה עליי לעשות עד שאלך לרופא נשים ( כי ייקח לי זמן עד שיקבלו אותי, אין תורים)
גם לי זה כל הזמן קרה. לכן, החלפתי מספר פעמים את הגולולת- ובכולן זה קרה. זה קורה בגלל נפילה קטנה של רמת ההורמון, ורירית הרחם מתחילה מעט להתפורר. אם אין "זרם" משמעותי- כמו של מחזור, אין חשש (כך לפחות הרופא שלי הסביר לי.) בהצלחה!!!