לאפרת שחיחפשה גיניקולוג בחיפה/זכרון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבנתי שאת מחפשת מהכללית. צריך לבדוק לגבי מעקבי הריון, אבל רופאים שאני יכולה להמליץ הם: דר' מרב פרייברג (מאוד נחמדה!)., דר' ארנון עמית וגם דר' רוני אברהמי.(כולם בחיפה). לגבי דר' אברהמי הוא מאוד מקצועי ומנוסה, אבל קחי בחשבון שאם לא תעשי אצלו סקירה/מי שפיר ובדיקות פרטיות אחרות ותלכי לרופא אחר-את מסתכנת בכך שהוא פשוט יעיף אותך! (מנסיון!) אני בשני המקרים עשיתי את הסקירות המוקדמות אצל דר' אוסלנדר ומי שפיר אצל דר' שפירא. ראיתי שכבר המליצו לך על שניהם, אז הם באמת מאוד טובים ונחמדים. יש רק לקחת בחשבון שהם לא עובדים עם הקופות ומקבלים למעקב רק באופן פרטי. לגבי הבדיקות שהזכרתי, תקבלי החזר חלקי מהקופה. בהצלחה!
אני אצל ד"ר אברהמי- כבר כמה שנים. לפני מספר חודשים פניתי אליו בנוגע לרצון להכנס להריון. אני חייבת לציין שהוא לא היה כזה נחמד.רק נתן חומצה פולית ואמר תחזרי כשתהיי בהריון. לא הסבר ולא בטיח. אני די מאוכזבת ממנו.