הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! שמי כרמית קורן ואני בהריון בהתחלה רציתי לשאול שאלה שמתרידה אותי מאוד עשיתי בדיקת דם ראשונה ויצאה לי בטה 40 אחרי 3 ימים עשיתי שוב בדיקת דם ויצאה לי בטה 80 רציתי לדעת אם יתכן שההריון הוא מחוץ לרחם? אין לי דימומים או כאבים הכל תקין אבל זה מפחיד אותי מאוד. יש אפשרות לדעת לפי בדיקת הדם שעשיתי או שצריך רק בדיקה גניקולוגית. אשמח לקבל תשוובה בתודה מראש כרמית קורו
היי כרמית, מה גורם לך לחשוש שההריון הוא חוץ רחמי?
אין לי כל חשש אבל זה מפחיד אותי מאוד אין לי סימנים שמראים משהו