חיסון צהבת לפני הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי מירי ואני בת 28. לפני שבועיים סיימתי סדרת חיסונים של צהבת B מכיוון שלבעלי יש את הנגיף (אני לא נדבקתי). כמה זמן מסיום החיסונים אני יכולה להיכנס להריון? האם אני צריכה לחכות פרק זמן מסוים או לעשות בדיקת דם כדי לראות אם הנוגדנים נקלטו בגופי? תודה וערב טוב מירי
שלום מירי, בספר "המדריך הישראלי להריון ולידה" מופיע מספר הטלפון של המרכז לטרטולוגיה (= חומרים שפוגעים בעובר) בבית חולים הדסה. תתקשרי אליהם והם יתנו לך תשובה מבוססת. השרות ניתן בחינם. אני התייעצתי עמם בנוגע לחיסון שפעת. סופשבוע נעים, נויה.