הרמונט שאיכזב.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשתי לוקחת הרמונט מזה כשנתיים מאז הלידה של ילדנו האחרון(יש לנו 4 ילדים), לקחה כל יום כמו שצריך ,בעקבות כך שהמחזור האחרון איחר בשבוע האחרון היא עשתה בדיקת הריון אתמול בערב והתשובה חיובית ! היא בהריון. אשתי טוענת שב-100% לא שכחה אף גלולה. היתכן שנפלנו על האחוז, שתיים של סיכוי להיכנס להריון למרות הגלולות והאם האחוז בסוגים של גלולות אחרות יותר טוב. תודה.
אלי גם בגלולות אין 100% הבטחה להריון לא רצוי גם אני משתמשת בהרמונט כבר 5 שנים ולמזלי לא היו התפקששויות יתכן מאוד שאתם "ברי המזל" של האחוז הלא בטוח בגלולות ואני מאמינה שאם זה קרה כנראה שהיה צריך לקרות המון בהצלחה