בנות האם אתם ממליצות על בדיקת חום השחר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם הבדיקה אמינה?
לדנה ,אני מניחה שאת מעונינת לדעת את זמן הביוץ על ידי מדידת חום . יש לקנות היום ערכה לבדקת ביוץ .נמכר בבתי מרקחת ,אמנם קצת יקר ,אך אמין הרבה יותר ממדידת חום שלפעמים קצת נזלת מעלה אותו ונותנת תמונה לא מדויקת . בהצלחה רונית .
בהחלט לא א. לא כל הרופאים מאמינים בכך ב. אותך זה יכניס למתח ויהפוך את הכל למכני כשיגיע הזמן תהיה בהריון אל תכניסי את עצמך למתחים מיותרים שמפריעים לקליטת ההריון ב ה צ ל ח ה !!1!