דחוף דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי היום תוצאת בדיקת דם של הריון 576. התקשרתי לקבוע תור לאולטרסאנד, בהפניית הרופאה שלי, ולשמחתי [שהתבררה כמוקדמת]נקבע לי תור להיום. הלכתי ולא ראו שק הריון. מאוד נלחצתי... הרופא אמר שיכול להיות שזהו הריון מחוץ לרחם, אך לעומת זאת אין לי כאבים ואין לי דימום. אם מישהי עברה משהו דומה, אשמח לשמוע על-כך. תודה מראש לכל המשיבים.
שלום לך, לא ציינת באיזה שבוע להריון את וזה משנה את כל התמונה... אשמח אם תוסיפי את הפרט הנ"ל.
תחילת חמישי תודה