מיעוט מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשבוע 23+4 בצעתי בדיקת אולרסאונד בה נאמר לי שיש לי מיעוט יחסי של מי שפיר (8.8), בעשירון התחתון (או "נורמלי נמוך" , כפי שהרופא הגדיר זאת) האם זהו מצב תקין? ממה הוא יכול לנבוע? כיצד ניתן להעלות את כמות מי השפיר?
רוני כאחת שסבלה ממיעוט מי שפיר בשבוע 19 (ומיעוט קיצוני) אין לך הרבה מה לעשות אלא לקוות לטוב הרופאים לא יודעים להגדיר ממה זה קורה ואין לך דרך להעלות את כמות מי השפיר (לפחות זה מה שאמרו לי הרופאים לפני 4 וחצי שנים) שיהיה לך המון בהצלחה ותקווי לטוב דברי אם הרופא על ההשלכות של מצב זה