עצירות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ,יש לי שאלה חשובה וכבדת משקל ...אני בחודש החמישי להריוני הראשון.לאחרונה התחלתי לסבול מבעיות עצירות קשות. נעזרתי בסובין, שזיפים מיובשים,קמומיל אך אלה עזרו לי מעט מאד ולתקופה קצרה ביותר. אני במצוקה ועל כן אודה על עזרתכם המהירה. תודה.
אני אישית עושה חוקן מיימי כי גם לי שום דבר לא עוזר. אבל אם זה מפחיד אותך אז יש תרופות שמותרות בהריון והרופא צריך לרשום לך אותן במקרה של עצירות.
כדאי אולי לפנות לתזונאית של פורום הרזיה אולי היא תוכל לעזור לך או ללכת לדיטאנית בקופ"ח שתבנה לך תפריט מיוחד ככה עשו לחברה שלי כשהיא היתה בהריון. בהצלחה