בטן תחתונה-כאבים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 11 להריוני,עדיין לא הופנתי לטיפת חלב, האם זה בסדר? רק בשבוע שעבר הרופא ראה דופק עוברי בUS חיצוני . כמו כן יש כאבים קטנים בקטע של החיבור בין הבטן התחתונה למפשעה .לדעת כולם זה התרחבות הרחם , האם עלי לפנות לרופא? זה לא כאב רצוף ולא נורא. בתודה מראש
למה צריך הפניה לטיפת חלב? אני בשבוע 28 לא הייתי שם וגם לא אלך. מספיק לי מעקב הריון אצל רופא. הכאבים - תלוי כמה כואבים. מאוד יכול להיות התרחבות הרחם אבלצריך להיות במסגרת הנסבל.