Leucocytes - בבקשה תשובה בהקדם!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, אני בשבוע 5, ויצא לי בביקת שתן Leucocytes =100, שזה מעל הנורמה, השאלה מה זה אומר? הבנתי שזה כדוריות דם לבנות, אבל אין לי מושג מה זה, אנא עזרתכם!!!
היי רמה של Leucocytes יכולה להיול גבוהה מהערך המקסימלי אם לא ביצעת את הבדיקה כמו שצריך (למשל אם בשתן היו גם הפרשות). יש לנקות את האיזור היטב לפני מתן השתן. אם את בטוחה שעשית את הבדקה כמו שצריך תפני לרופא. בהצלחה
יעל שלום רב גם אני קיבלתי 100 אבל יצרתי קשר עם הרופא שלי שהסביר לי שזו בדיקה של המכונה בהמשך טופס הבדיקות קיים פרוט "שתן-מיקרוסקופיה" שם נמצאות התוצאות של בדיקת השתן אני מאמינה שזה אותו סיפור אז בבקשה תפני לרופא שלך.?