קריו סל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב, אני נמצאת בשבוע 35 להריוני ושוקלת לאסוף תאי גזע מחבל הטבור באמצעות חברת קריו סל לא מצאתי חומר על הטכנולוגיה, סיכויי החלמה, פוטנציאל רפואי בעתיד וכו'- למעט חומר פירסומי של החברה למי שמתמצא בענין או ערך כבר בירורים בנושא- אשמח לשמוע חוות דעת זה מאוד יעזור לנו להחליט תודה ושבוע טוב
גם אני חפשתי ולא כל כך מצאתי אבל אם במקרה את מתכננת ללדת בעין כרם (ירושליים) הם שואלים אותך אם את רוצה ואז זה בחינם אבל את נכנסת למאגר שאם משהו אחר צריך הוא מקבל ואם את צריכה (חס וחלילה) אז אם המנה שלך פנויה תקבלי אותה אבל אם משהו השתמש בה אז את יכולה לקבל מנה דומה בכל מקרה אם את לא מתכננת ללדת שם אולי שם תוכלי לקבל מידע בהצלחה ולידה קלה