יש לי שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כשמודדים לי לחץ דם בטיפת חלב או ברגע של התרגשות יש לי בדר"כ עלייה בלחץ הדם בצורה די משמעותית לעומת זאת אני מודדת בעצמי בבית באמצעות מד לחץ והלחץ דם תקין, כשאני אגיע בע"ה לחדר לידה הבנתי שחלק מהדברים הראשונים והבדיקות הראשונות שעושים זה בדיקת לחץ דם... אם יעלה ויהיה גבוה אני צריכה להגיד שזה מהתרגשות או מה כדאי לעשות אני מתרגשת ומפחדת מהלידה (שבוע 38+1) מה כדאי לעשות ?,תודה, הילה
קודם כל שיהיה לך בשעה טובה ובקלות. דבר שני, הגיוני ביותר שכל אישה המגיעה ללידה מתרגשת מאוד, והרופאים בוודאי לוקחים את זה בחשבון כאשר מודדים ל"ד.