רעלת הריון בשבוע 26
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחותי אושפזה בשל רעלת הריון במחלקה לסיכון גבוה בשבוע 26 להריונה , מה הסיכוי והסיכונים להמתין עם ההריון כמה שיותר ? האם משהי עברה לידה בשבוע זה ? או שהצליחה להמתין עם ההריון גם בשל הרעלת ?
בוקר טוב כאחת שילדה בשבוע 28 תאומים סיכוי הישרדות גבוהים במיוחד עם הרפואה המתקדמת שלנו אומנם לא ילדתי בגלל רעלת הריון אלא בגלל ירידת מי שפיר אבל הסיכוים טובים וטובים יותר אם זאת בת דרך אגב היתי עם ירדת מי שפיר כבר משבוע 24 וסחבתי עוד 4 שבועות נוספים יתכן וגם אחותך תסחוב עוד ואין מה לדאוג כל עוד היא תחת השגחת רופאים מקווה שתסחוב כמה שיותר המווווווווווווווון בהצלחה והרבה אופטימיות : )))