חדשה בתחום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני יודעת שאתן כבר מומחיות בענינים האלה אז אולי מישהי תוכל לענות לי... אני בת 25 והפסקתי לקחת גלולות לפני כ חצי שנה ע"מ להכנס להריון, וזה עדיין לא קרה, האם עליי לדאוג? עליי לציין שרק החודש התחלנו להקפיד על יום כן יום לא לאחר 10 ימים... מהמחזורת לפני כן מתי שיצא יצא....
לחדשה החביבה , כניסה להריון ללא אמצעים נחשבת לנורמלית עד שנה ,לאחר מכן רצוי לפנות לבירור רפואי . עצתי לך לחכות עוד כמה חדשים ולתת לטבע לעשות את שלו , מה שבטוח לדאגות ומתח אינם תורמים שום דבר לא ליחסים בינכם ולא לכניסה להריון . שיהיה לך בהצלחה , רונית
אני רוצה לשתף אותך במשהו אני במשך חצי שנה קימתי יחסים יום כן ויום לא ואז הלכתי לרופא פרטי שאמר זזה שטיות ושצריך לעשות יום כן ו2 לא אז לתשומת ליבך תבדקי את הנושא. בהצלחה